6. Min dag.

Som ni säkert vet så skrev jag redan igår att jag skulle börja jobba klockan 21 på kvällen. Det gjorde jag också, min magsmärta hindrade mig inte från att åka till jobbet. Jag tänkte att mitt inre INTE skulle få bestämma över mig, dock klarade jag inte av det så länge för redan vid 2 inatt vaknade jag och mådde otroligt illa. Jag höll emot eftersom det värsta jag vet är att spy, tillslut gick det tyvärr inte och toaletten var mitt enda mål. Såhär såg sedan min natt ut och jag fick ringa runt imorse för att försöka få in någon annan som kunde jobba, efter många om och men så löste det sig.

Och från det att jag kom vid halv 11 tills kl 17 i eftermiddag har jag sovit. Lyckades få i mig lite mat förut och än så länge har jag fått behålla det, förhoppningsvis går det mot de bättre.



När jag kom imorse hade låg det ett kuvert i brevlådan, det stod enbart mitt namn på (ingen adress och inget frimärke). I det låg en värdecheck på 178.50 kr som man kunde lösa in på 7eleven.
Jag har ingen aning om vem det är ifrån eller varför jag fått den, det är bara att tack och ta emot men vem ska jag tacka liksom?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback