2. Min första kärlek.

Detta var inte det lättaste, ska man räkna med från när man var liten och knappt visste vad kärlek var eller ska man räkna från mer vuxet?!

Vi tar det första.
Han hette Mattias Karlsson, vi gick i samma klass i lågstadiet och var jätte kära trodde vi iallafall. Vi delade sånt där hjärta som jag sedan spolade ner i toaletten när han istället blev tillsammans med min tjej kompis och jag med hans kill kompis. Så det kan bli.

Om vi räknar från lite mer vuxet så hette han Oscar. Jag gick andra året på Vasa skolan och han på Helena skolan. Vi båda var nog mer kära i kärleken än i varandra, men vi hade det iallafall mysigt tillsammans. Den tiden var dock inte så bra för någon av oss, vi var små, vi söp oss jätte fulla, vi gjorde olagliga saker, vi rökte våra första cigaretter (som slutade med att jag fortfarande röker). Vi var alltid ett gäng ungdomar som "hängde" i Lunden, där vi var klassade som de värsta ungarna. Skönt att man kommit ifrån det nu.


Kommentarer
Postat av: Maxlejla

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-01-04 @ 07:34:31
URL: http://maxlejla.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback