14. Min nuvarande kärlek.

Är det nu jag ska skriva om min stora kärlek, han med stort H, Mr Big.

Allt började för mycket längesedan.
Jag var träffade J första gången när jag var med N hemma hos honom, då hade jag redan ett förhållande som var rent ut sagt rena skiten. Ingenting hände men det var då vi fick upp ögonen för varandra första gången.
Efter en fest hemma hos E byte vi nummer med varandra och sedan gick det nog inte en dag utan att vi messade, jag hade fortfarande förhållande men det tog slut väldigt fort efter detta.
Jag och J blev kompisar, väldigt nära sådana och han fanns alltid där. Vi kollade på film men var aldrig ensamma utan det var alltid folk med. Varje kväll blev det godnatt sms och varje morgon godmorgon sms.
Jag trivdes bra med att J som en kompis men märkte ganska snart att det övergick till något annat, både för mig och honom. Men vi båda var osäkra och skojade ofta med varandra om när vi skulle bli tillsammans.
Så kom 16 Januari 2009, jag hade jobbat och killarna skulle ta några öl samtidigt som vi skulle kolla på film. Allt hände så fort men helt plötsligt kunde ingen av oss stå emot varandra, sedan den kvällen har vi varit tillsammans. Efter nästan 5 års vänskap kom vi fram till ett klokt val.

Några dagar efter att vi blivit tillsammans åkte jag till Nya Zeeland, jag skulle vara bort i 1 månad och det var kämpigt att vara ifrån honom. Detta märktes på hemresan när min mobil gick sönder, jag tror den var skadad av ALLA sms. Haha.

Och sedan jag kom hem därifrån vet vi hur starka vi är tillsammans och hur mycket vi älskar varandra. Han är det bästa jag har, jag fick en underbara pojkvän, sambo, fästman och Tys en underbar husse.
16 Juli 2010 förlovade vi oss och idag kan vi både säga säkert att vi vet  till 110% att det ska vara vi.


Självklart har vi också motgångar men vi tar oss alltid igenom dem, oftast tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback