13. Den här veckan.

Känner att jag kommit efter lite med listan, ber om ursäkt för detta men det har varit sååå mycket den senaste tiden.

Min vecka (skriver om förra veckan eftersom denna precis har börjat).
Jag har kännt mig så stressad, riktigt jobbigt att vara ute i sista stund med PRECIS alltid. Men hann det gjorde vi ändå.
Min vecka har bestått av jobb, städning, handling (både mat och julklappar), ännu mer städ.
Först sent på torsdags morgonen kunde jag slappna av och känna att jag var redo för julafton, men grejade ändå lite på julaftons morgon.

Vi firade julafton här hemma tillsammans med mamma, Bosse, Mimmi, Henrik, Alice och Malin. Efter Kalle Anka var det dags för ännu mer julfirande och vi åkte till Johan´s mamma och hennes Björn. Vi åt så att magen stod rätt ut, jisses att man aldrig lär sig att äta normalt av julmaten.
Som vanligt var jag jätte bortskämd och fick en massa fina julklappar. Tomten kom med parfym, en ny jacka, presentkort, pengar och massa smått och gott.

Juldagen firades hos min farmor och farfar, som alla andra år. Vi har varit där enda sedan vi var små och jag hoppas att det fortsätter så. Släkten samlad och god mat.
På kvällen hamnade vi på O´learys tillsammans med Mimmi, Henrik, Pia, Oshane och Malin. Jag är stolt förlorare i bowling, nu pratar vi inte mer om detta.

Annandag jul, shopping med Malin. Vi fyndade på rean, perfekt!
Klockan 2 bjöds det på kalkon i Stenstorp hemma hos Johan´s mormor och morfar. Massa gott och även detta är traditon. Kvällen tillbringades i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback