Stockholm.

Vi är nu hemma igen efter en helg i Stockholm. Och jag har bestämt mig, ska jag någon gång flytta till en annan stad så får det fasiken bli dit. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att jag skulle passa i den staden bäst, alla stressar och det händer saker precis hela tiden. Exakt som jag vill ha det, jag fick till och med se Johan stressa där och det händer inte ofta. Haha.

Idag är ångest verkligen på högsta nivå här hemma, jag ska nämligen jobba imorgon. Jag kan knappt minnas när det var sist, på tok för lägesedan iallafall. Imorgon är det på ett nytt ställe och jag vet alltså inte så mycket mer än att jag ska gå brevid. Återkommer när jag vet mer.

Medans jag är och jobbar ska Johan ta med Tys till veterinären igen. Han verkar inte bli bättre, bara sämre. Han sover sig igenom dagarna och verkar hängig, jag tror han har ont stackaren. Tassen var dessutom svullen imorse och inte nog med det, han vägrar att äta sin mat (vilket blir att vi får ge honom något annat, han verkar även ha gått ner i vikt). Jag ringde till veterinären förut för att höra vad dom sa och tyckte och de tyckte absolut att vi skulle komma in imorgon då det är en sådan ras med starkt psyke och hon jag pratade med hade hört att sådana raser knappt ändrade sig efter en sån "operation". Blir så jävla orolig för min älskling, förut låg han och skällde på mig och gömde sin onda tass under kroppen nu får vi inte ens kolla på den längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback