Sjuk

Det där med att vara sjuk är inte min starka sida och speciellt inte när man ska jobba egentligen. Vaknade med feber och ont i magen, bara att höra namnet feber får mig att må illa. Usch.
Får bli en lugn hemma dag tillsammans med mina älsklingar och imorgon räknar jag med att vara redo för jobb igen. Dagpass imorgon och Tisdag natt. Lovely.

På fredag kommer Mimmi och Alex hit och som jag längtar. Låt mig få låta som en fjortis men vi ska bli onyktra och äta mat. Matfestivalen har alltid och kommer alltid vara en tradition, klart det förändras men det kommer bli toppen. Är det någon som vet mer om den nya krogen som öppnar i helgen? Jag är nyfiken!
Tillbaka till det där med matfestivalen det är inte bara vi 3 som går gå. Vi är många. :)

Ska diska lite nu eftersom det inte verkar vilja göra det av sig självt.
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oh yes, vi ska rocka!

2010-08-22 @ 19:28:49
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback