Naglarna

Usch jag blir så ledsen, jag har bestämt mig för att spara ut mina naglar och nu har det fått en bra längd som jag är nöjd med och självklart går de av en efter en. Någon som har något bra knepp så att jag slipper detta?
Jag ska spara ut så jag kan gå och göra förstärkning nästa månad men innan dess måste jag ha en bra längd för annars får jag använda tippar. Helst vill jag göra dem denna månaden men det tillåter inte min ekonomi, fasiken! Jag får helt enkelt leva med att det går av. :/

Jag och mamma var iväg till Maxi förut. Var inne en sväng på Apoteket för att köpa medicin till min mage, blev även en sväng på H&M då jag behövde mera trosor. Någon man aldrig kan få för mycket utav, eller?!
Handla lite inne på maxi innan vi åkte hem.

Idag stod Johan för maten här hemma då vi skulle äta något som jag inte ger många poäng , så med andra ord gör jag det aldrig och har aldrig gjort. Han däremot är tokig i det så varsegod sa jag och överlämnade spisen till honom. Smart va?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback