Magont igen.

Vaknade med magont imorse och det hänger fortfarande i. Så jäkla trött på min mage nu, kan den aldrig få vara bra?! Det verkar vara som en vardag nu mera att jag är dålig, ska det verkligen behöva vara så? Tror inte det!

Mamma kom hit förut efter att hon jobbat. Fikade lite och sådär, skönt med lite sällskap. Jisses vad jag har varit rastlös idag när jag varit ledig. Ska bli riktigt skönt att jobba i helgen.
När mamma hade åkt började jag med maten, prövade något nytt idag med fläskfilé och det blev kanon gott. Perfekt att det blev kvar eftersom jag även får äta det imorgon då. ;) Nu gör vi inte mycket, Johan spelar lite och jag kollar på mina desperate houswives. Underbar serie, lyx.

Kvällen verkar inte bjuda på så mycket. Blir hur som helst sängen tidigt eftersom klockan ringer tidigt imorgon.

Har inte mycket mer att skriva än att jag ska skicka till Mickis nu. Undra om hon kan slita sig från städningen eller inte? Haha.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart jag försöker slita mig från städningen för din skull ;)

2010-08-21 @ 00:59:09
Postat av: Albinjuni

I am really impressed!!

2011-05-10 @ 13:35:38
URL: http://albinjuni.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback