Ledigt.

Var sådär lagom trött imorse när jag åkte från jobbet, ögonen ville bara igen hela tiden. Skulle nog behövt nål och tråd för att hålla uppe dem en längre stund, klarade mig iallafall hela vägen hem.
Somnade nästan på en gång när jag kom hem och sov till 13. Sen var det dags att gå ut med Tys som även han sov, mysigt.
Gjorde mig iordning och åkte sedan in för att handla men först plockade jag upp Mickis i stan. Hon var för jäkla arg på Telenor som hon hade i mobilen, oj så hon skällde. Haha. Åkte iallafall vidare till Kvantum för att handla. Idag prövde vi ny mat här hemma, couscous med buljong, kyckling och ugnsgrillade grönsaker. Underbart gott tyckte både jag och Johan.
Under tiden som jag fixade maten fick han städa då hans mormor och morfar skulle komma på fika, de är så himla snälla och jag trivs verkligen i sällskapet. Älskar alla i Johan´s släkt och känns skönt att vi kan prata om allt. Hans mamma är så himla lätt och hon verkligen förstår mig, kanske inte konstigt eftersom Johan bott med henne också. Haha.

Nu blir det ett avsnitt av Desperate houswives innan läggdags. Tänkte försöka komma upp ganska tidigt imorgon eftersom jag måste somna tidigt på kvällen. Jobbar som sagt dag passen i helgen 8-17.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback