Jobbat

Så himla trött idag, dock inte så konstigt kanske eftersom jag har jobbat 24 timmar. Började igår klockan 17 och slutade idag klockan 17. Okej att man får sova på natten men hur bra sover man tror ni, man ska ställa klockan för att gå upp och vända personen och man får absolut inte missa detta, med andra ord så ligger man som på nålar hela tiden. Sen ringer klockan igen och det är dags att starta en ny arbetsdag och man börjar räkna ner tiden så fort man börjar. Ja ni kanske förstår vad jag menar, det räcker gått och väll med de 15 timmar som en natt är. Inga mer dubbel pass för mig! Imorgon börjar jag klockan 17 igen och slutar 08 onsadag, sen börjar jag 17 igen på onsdag och går av torsdag morgon, kan där efter se fram emot två ledig dagar och sen jobba 4 dagar i sträck igen. Får tänka på pengarna.

Efter jobbet idag åkte jag och hämtade upp Johan. Han hade varit hos tandläkaren och inga håll denna gången heller. Vi firade det med coca cola och donken mat. Awiiiiie. :P

Ikväll har jag varit som död och ska snart sova.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback