Jag ska bara | Snart

Måste bara säga att vad trött jag är på ordet: Jag ska bara. Jag tror att man anväder det mer än vad man själv tänker på. Även jag anväder det och många andra, tror hela Sveriges befolkning anväder det. Eller ordet snart, vad fan är det för ord?! Så fort man ber om något så är det antigen, jag ska bara eller snart man får höra!!

Blev hur som helst inget jobb för mig idag, var meningen att jag skulle börja 17 och jobba till 07 imorgon men hänt en olycka. Tråkigt när man är inställd på att jobba och sedan blir det inte så men vad tusan det kommer mer gånger.

Har iallafall tvättat så mycket som möjligt idag och imorgon ska jag fortsätta med kuddfodralen till våra prydnadskuddar. Ska även lägga dynorna till balkong stoltarn i blöt så man kan lägga undan dem snart, (se nu kom ordet igen) på våran balkongen kan man ändå inte sitta längre eftersom den jämta är fylld på sådan där jäkla frön från björken som står utanför.

Imorgon ska jag även städa så mycket som möjligt vilket blir i min egna takt och lite åt gången. Skönt när man kan dra benen efter sig och inget stress finns runt omkring. Vi ska även åka och handla så vi slipper fantisera ihop mat som vi fått göra ett bra tag nu. Haha.

På fredag kommer Mimmi och Alex och guuud som jag längtar. Skönt att det redan är onsdag imorgon och dessutom är det BARA 4 månader kvar till julafton, helt otroligt och känn på ångesten då. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback