Inget gjort.

Kvällen har bara sprungit iväg precis som alla andra. Trist att tiden går så förbannat fort och man inte har fått något gjort. Får se till att ta tag i det imorgon istället, man kan inte ligga på lat sidan jämt!

Ska även till systemet imorgon eftersom det inte blev av förut. Vin till helgen ska köpas för här ska pimplas. Vill även shoppa men det kan bli mycket svårt utan pengar och att fönster shoppa är inte min starka sida. :P Får bli enbart systemet och sedan hem direkt efter det annars kommer det sluta illa. Haha.

Johan pratade om att åka in till Malin och Micke imorgon kväll och ville ha med mig. Men som sagt vi får se hur mycket jag hinner under dagen då det kommer sluta med att bara två armar och händer används. Skönt att ha städningen gjord också eftersom Mimmi och Alex kommer på fredag och på kvällen kommer det folk hit och likaså lördag, jag säger till Mickis : Det har blivit en tradition att vara här just denna helgen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback