Hösten.

Jag har alltid tyckt att hösten varit något speciellt. Mysigt på något sätt, det har blivit mörkare ute och man kan tända massa ljus och krypa upp i soffan och bara mysa. Men jag tror fasiken att jag har ändrat mig på om detta idag, kollade ut på balkongen imorse och det var fullt med sådana där jävla björk frön på den. Jag har dammsugit den 4 ggr idag redan men lika fort kommer det ny man kan inte öppna utan att dem blåser in.
Och för att inte tala om alla dessa jävla flugor som kommer in, tror de söker skydd på kylan men här har det då inget att hämta för jag slår ihjäl dem med min älskade flugsmällare. Ja faktiskt, visst låter det hemskt men finns det något värre än att ha dem i sovrummet på natten. De flyger runt och sätter sig på en hela tiden man viftar och slår och blir bara irriterad. Tyson jagar dem och försöker få dem att leka med honom men de är dock rädda för honom eftersom han gärna tar en smak bit av dem också. Haha. Heja Tys. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback