Hårfärgning

Igår var det frisör dags här hemma. Helene och Malin kom hit och både ville ha färg i sitt hår, Malin valde slingor medans Helene valde att blonera sig. Det tog sin lilla tid men så länge man tycker det är roligt så är det självklart man ställer upp.
När de hade åkt började jag med maten, blev köttfärssås och kan knappt minnas när vi åt det sist. Mums var det iallafall. Resten av kvällen spenderade vi framför tv:n, fick en fruktansvärd huvudvärk igår kväll som inte ville ge med sig och inte nog med det : vi hade inga huvudvärkstabletter hemma heller. Så klockan 1 inatt fick jag kasta mig iväg upp till mamma, det hade aldrig gått att sova annars.

Vaknade imorse av att Johan redan var uppe. LÅT MIG MÅLA ETT STORT KORT I TAKET, det händer på tok för sällan. Tror det kan bero på hans ångest inför måndag, vågar inte ens tänka på morgon dagens gnäll. :P

Vi hade inte gjort ett skit idag, Johan åkte iväg till Lucas förut och jag myser med Tyson. Har suttit och funderat på mitt otroligt roliga liv, undra vad tusan man ska göra med det. Nu har jag iallafall bestämt mig för att börja träna igen och nu jäklar ska det byggas muskler men först behöver jag en spark i baken. Någon frivillig? ;)

Ska lägga mig och kolla desperate housewives nu och njuta av lite nötter. Mumsigt. Kankse en ruta mörk chocklad också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback