Frukost | Jobbat | Köttbullar

Vaknade för en lite stund sedan.
Gick av klockan 08 imorse, åkte direkt till mamma för att skriva ut ett papper och då passade hon på att bjuda på frukost också. Mumsigt. Åkte hem efter det och la mig för att sova en stund, vaknade av att jag drömde konstigt (det är jäkligt kneppigt att man kan drömma så dumt på dagarna). Hade ställt klockan på 13 men vaknade klockan 12 istället av att jag hade drömt om pappa. Panik på klinik. Och det var då ingen idé att somna om så vad har jag gjort? Dammsugit och duschat! Ska strax fortsätta att göra mig i ordning och sedan åka in och handla.
Känner ett enormt sug av köttbullar och makisar idag, inga Mamma Scan´s köttbullar här inte ska det va så ska det vara hemma gjorda. Prima Ballerina. :)

Jag och Johan har till och med tid att ses 3 timmar idag innan jag börjar jobba. Vi har gått om varandra lite de senaste dagarna vilket är tråkigt. Men ikväll gör jag min sist natt och sen är jag ledig torsdag och fredag, i helgen blir det dagpass och likaså måndag. Tisdag däremot blir det natt igen men vad tusan det blir ju bra pengar och Johan finns ju hemma och väntar. ;)

Jag längtar tills September då jag får min lön. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback