Barnvakt

I helgen har jag varit barnvakt åt min söta lilla kusin Clara. Var meningen att det bara skulle varit i fredags men blev även igår, inte mig emot. Massa mys och lite gnäll. Jag är nu själv mycket sugen på egna barn men det får vänta ett tag till. Haha. Jimmy tyckte jag var som gjord för att vara mamma då inte Clara ville gå till honom när han kom och då ska ni veta att så fort han är i närheten annars är det bara han som gäller. :P

Idag har jag och Johan varit på kalas hos min farmor. Var lite segt att få upp honom imorse men med lite tjaffs innan brukar det gå.

Nu är jag redo för att åka och jobba i 24 timmar. Uhhh. Men det går nog bra.
Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback