Att jobba.

Det gick bra att jobba igår även om ångesten var som högst dagen innan och på morgonen. Men som vanligt när man är på jobbet så går det kanon bra, självklart var det spännande med ett nytt ställe och på tisdag ska jag jobba igen. Verkar som att det kommer bli en del där och det känns underbart.

Jag var jätte trött hela dagen/kvällen igår. Jag tror det beror på att jag och Johan har sovit på tok för länge under hans semester, vi är inte riktigt vana vid att gå upp tidigt nu. Det hade även gått bra hos veterinären och nu ska Tys bandage av vilket även innebär "dum strut" på huvudet. Svullanden har redan lagt sig med andra ord så verkar det redan gå den rätta vägen.

Idag har vi varit på kalas. Bosse fyller 49 år, grattis till honom. :) Vi fick smörgås tårta och en jätte god vanlig tårta. Trevligt var det också. När vi kom hem började jag städa och blev klar ungefär nu, Johan fick stätta toaletten som även den behövde sig en omgång.
Nu tänker jag slänga mig på soffan och kika desperate housewives, Johan han tänkte spela lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback