Tråkigt väder

Vaknade tidigt imorse och när jag tittade ut insåg jag att vädret var väldigt tråkigt. Vem fan beställde snö?!? Gick och la mig igen men det var helt omöjligt att somna om så istället gick jag upp och gjorde frukost till Johan som vi sedan åt på sängen.

Blev en dusch och sedan hämtade mamma och Bosse oss. I detta tråkiga väder var det då inte lönt att bara sitta hemma utan istället åkte vi mot Ö&B, fick en del städ prylar inhandlat så ni kan ju gissa vad jag ska göra imorgon. Biltema stod också på schemat och efter det blev det en fika på esplanaden. Gick och kikade i lite affärer och Johan köpte en jätte snygg tröja, vi köpte även blommor till köksfönstret och nya krukor. Mina fingrar har verkligen blivit gröna. Haha. Var även nere på Claes Ohlsson och köpte en dörrspärr, nu slipper balkongendörren blåsa igen hela tiden.

När vi kom hem tog Johan en promenad med Tyson och jag gick ner i tvättstugan. Känns som att jag inte tvättat på evigheter. :P Har även grejat iordning i köksfönstret och Johan satte upp spärren.
Började efter det att städa toaletten som jag inte kan förstå blir så dammig fort, under tiden började Johan med maten. När vi ätit gick jag ner i tvättstugan och Johan följde med då han skulle pumpa pappas cykel som har en himla konstig ventil. Men som tur är hittade vi en på biltema och även ett lås så nu kan han börja cykla till jobbet igen och även jag kan ut och cykla.

Ikväll blir det film varvat med tvättstugan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback