Tråkigt inlägg

Vaknade med en sjuk smärta i ryggen och därför har jag inte fått något gjort idag. Detta kan säkert bero på att jag möblerade om i sovrummet igår och bar en massa tunga möbler.


Hur som helst så ska jag inte ligga i sängen längre. Klockan är 2 vilket innebär att tvättstugan är våran, skönt att det inte är så mycket tvätt idag eftersom Johan ska in till Micke efter jobbet. Jag och Tyson ska gosa ner oss i soffan och bara mysa, tänkte även försöka mig på att duscha honom men det återstår att se hur det går med ryggen.

Vad har hänt de senaste dagarna då jag inte skrivit blogg tro.

Måndag: Mamma fyllde år och det blev kalas.

Tisdag: Städ? (minns inte)

Onsdag: Möblering av sovrummet och datarummet. Kvällen blev det Maxi med mamma.

Torsdag: Idag med andra ord, ONT I RYGGEN, tvätta, dusch av hund och mys i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback