Tråkigaste dagen ever

Jag kan lugnt säga att detta har varit årets tråkigaste dag, eller den började redan igår!

Innan Mimmi åkte hem igår åt vi taco här hemma och när hon åkt gick Johan över till Chim, jag kröp ner i ett varmt bad och efter det somnade jag i sängen. Redan vid 9 sten sov jag, då kan vi prata om att ha tråkigt.

Vaknade vid 9 imorse och det var så tyst och tomt här hemma. Johan var på jobbet, Tyson säger inte många ord och Mimmi var hemma i Skåne. Som tur var så kom mamma och gjorde mig sällsakp men när hon åkt hem blev det lika tyst och dött igen, tiden rann som vanligt ut i sanden. När Johan kom hem åt vi middag och efter det åkte han till Lucas, så det blev lika tyst och dött igen. Snacka om tråkigt.

JAG TROR JAG FLYTTAR TILL SKÅNE SNART!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback