Tråkig jävla dag

Vaknade imorse med vad man verkligen kan kalla världens huvudvärk, mina ögon hängde inte med huvudet alls. Fick bli treo och sängen igen, somnade om och vaknade igen av att Tyson kröp upp i sängen. Sötnosen la sig under täcket och gosade in sig nära nära sin matte.

Vid 11 gick jag upp och tog en dusch och efter det väckte jag Johan. Vi båda var bra jäkla deppiga idag, kan det kanske bero på skit väder ute? Tror det! Vi bestämde oss iallafall för att åka och kika lite, blev mediamark och miio, efter det Maxi och innan hemfärd mat på McDonalds.

När vi kom hem började jag måla om i köket, fick ett infall. Alla överskåp och även runt dem är klara, sen tog färgen slut så imorgon måste jag åka och köpa ny. Kan nu säga att vårt kök ser ut som fan men vitt det blir det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback