Tillbaka i Skövde

Åter hemma i Skövde, hade mer än gärna stannat men har som sagt mina killar här hemma att tänka på också. Tur att Mimmi snart kommer hit istället, 2 veckor exakt idag. ;) Resan hem gick hur som helst bra och det är sååå skönt när det inte är mycket trafik, blir genast mycket roligare då. Haha.

Var nästan beredd på att jag skulle få städa när jag kom hem men inte då för det hade redan min älskling gjort. Duktig han är. Jag har iallafall gått och små pillat lite här hemma, byt tillbaka till de gamla lampskärmarna i vardagsrums fönstret, byt krukor i datarummet och eftersom jag och Mimmi var på Ikea igår och jag hittade en super snygg lampa så köpte jag den till sovrummet. Nu vill ja ha en till som jag kan ha i datarummet men känns lite ovärt att åka till Ikea bara för en lampa. Attans. Får helt enkelt hoppas på att Mimmi ska dit innan hon kommer hit, då skulle hon köpa med sig en. ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs verkligen. Ska bli så skönt att få ordning på håret om 1 vecka. Längtar. Sen blir det matlagning, nu är man tillbaka i vardagen igen fast för många så är det säkert som fredag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback