Tapeter

Vaknade imorse till underbart väder och mycket bättre än så kan det inte bli. Var uppe redan vid halv 8 men kröp ner i sängen igen och somnade om till klockan 9, då blev det kaffe på balkongen och en dusch. Tog lååååång tid på mig att göra mig iordning och vid 11 väckte jag Johan. När vi var klara åkte vi in mot stan för att kika tapeter och Johan verkar redan ha bestämt sig för en och det går då inte ändra på men som tur var så var den snygg och randig. :)

När vi kom hem startade vi grillen och vid halv 3 kom mamma och vi åt. Mamma hade sin invigning av årets första grillning. Det satt underbart i magen på oss alla. Efter maten blev det kaffe och sen mot esplanaden, Johan släppte vi av hos Lucas som skulle kika på hockey. Jag och mamma strossade runt i affärer och hon fick lite inhandlat på gina och jag på kicks.

Nu är jag hemma igen och funderar på vad jag ska göra men blir nog fast här en stund. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback