Promenad och Maxi

Precis som alla andra dagar så har även denna bara sprungit iväg. Var iväg till Maxi förut för att handla lite, det behövdes verkligen men som vanligt när man handlar tar man bara en korg och tror att det inte ska bli så mycket men som jag fick bära och tungt var det också.

När jag kom hem åt vi mat och efter det blev det en lång promenad med mamma och mormor. Gick runt Hentorp och det var riktigt skönt, härligt nu när man känner att våren verkligen är påväg.

Mormor hittade tillslut sina tussilago som hon letade efter hela vägen!


När jag kom hem var inte Johan hemma, han skulle in till Lucas ikväll och kolla på hockey. Jag och Tyson har kollat på tv hela kvällen och nu funderar jag på att snart sova.

Imorgon blir det upp tidigt eftersom jag ska till Madelene och fixa håret 10.20. Äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback