Påskafton

Ligger i soffan och mår så fruktansvärt dåligt, känns precis som att jag börjar bli sjuk. Illamående och fryser som tusan, jag hoppas att det bara är idag och snart går över. Att må illa är det värsta som finns eftersom jag rent ut sagt hatar att spy. Igår var det iallafall påskafton. Klockan 2 blev det påskmat hemma hos mamma och Bosse, mycket gott och alla åt så de nästan spydde. Efter maten blev det kaffe och en jätte fin påsktårta som mamma köpt. Mumsig var den också. Jag och Johan stannade där en bra stund då han kollade på djurgården som spelade. Mormor var även ute och gick med min super söta kusin Clara, självklart blev det mys med henne och att lukta på en lite docka som henne är underbart. Det är svårt att inte bli sugen själv när man ser en sån sötnos men det får nog vänta ett tag. På kvällen var det tänkt att de skulle bli lite alkohol men när jag väl började avtog suget lika fort. Niclas och Mickis var även här och både Nicklas och Johan blev lite onyktra. I sängen kom vi allt för sent och imorse kom vi inte ur sängen innan klockan 1. Skönt med sådana dagar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback