Ny telefon

Igår kom min nya telefon, ja ni hörde alldeles rätt men jag kan skriva det en gång till: Igår kom min nya telefon. ;)
Åh helt underbart kär i den redan men måste erkänna att det känns bra konstigt att gå från att alltid ha haft sony ericsson till samsung men som tur är så vänjer man sig ju ganska fort. Kommer betala 100 kr i månaden på den nya precis som jag gjorde med min gamla men inte gör längre. Jag vet mamma, ONÖDIGT är ditt ord men mitt är MAN LEVER BARA EN GÅNG!



Min gamla vet jag inte vad jag ska göra med än, inget som helst fel på men tröttnade helt enkelt. Min svärfar som både ser lite sakta och har en kass telefonen ska nog få prova på den, jag tänkte faktiskt vara så snäll och fråga om han ville ha den eftersom han har en såndär vanlig som man inte ser displayen i ljuset med andra ord kass. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback