Kalaset

Förlåt att det inte blev något inlägg igår men det fanns inte tid för det!

Vaknade på tok för tidigt, iallafall på en lördag. Jag och Mimmi gjorde oss iordning och åkte sedan för att hämta mamma och vidare mot Maxi. Handlade allt inför kalaset och sen åkte vi hem och lämnade mamma, när vi kom hem satte jag och Mimmi igång med bakande. Bullar, rulltårta, kokostoppar, cockis och tårta.

Vid 5 kom släkten och det blev kalas. Tur att fikat var lyckat. När alla hade åkt hem åkte jag och Mimmi iväg, vi skulle kolla på ett nytt byggt hus som några vi känner har. Handlade även popcorn på Kvantum innan vi åkte hem och kollade på Wallander.

Efter filmen blev det sängen och jag somnade direkt. Skönt.

Vaknade imorse, gick upp och gjorde oss iordning och sedan hämtade upp mamma. Vidare mot Hjo där det blev hem och hobby, hittade dock inte mycket saker. Olika varje gång man är där. På vägen hem handlade vi och sedan släppte Mimmi av mig hem, hon åkte vidare för att möta Fanny. Just nu städar jag av lite här hemma efter kalaset igår, behövdes. Halv 5 ska vi äta taco innan Mimmi åker hem, även mamma och Bosse kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback