Ikväll kommer hon

Var lika tidigt uppe idag som igår. Körde Johan då det är sista dagen idag på utbildningen, han verkar iallafall tycka det var ganska skönt att komma iväg från jobbet lite. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle somna om en stund men det gick då inte, så det var lika bra att gå upp och börja greja. Men det enda som jag hunnit med är att duscha och att städa badkaret, ska alldels strax sätta igång med resten av toaletten men känns bättre när sminket sitter på sin plats.

Känns så tiden går sjuuuuukt långsamt idag men vi får hoppas att den bara springer iväg precis som alla andra dagar. Ikväll kommer Mimmi och det är nog därför man tycker den går långsamt för att man bara vill att hon ska komma nu nu nu men hon den stackaren fick åka och jobba innan. Ikväll är hon iallafall här!!! Det är nog det enda som jag tjattat om hela veckan och imorse sa till och med Johan: "Åh ikväll kommer Mimmi, vad roligt att äntligen få träffa henne igen". Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback