Huvudvärk

Har en huvuvdvärk som heter duga. Konstig att det bara kan komma sådär pang bom, det gillas inte. Men den ska inte hindra mig från att städa, för om inte jag gör det vem gör det då? Ingen!

Vaknade imorse av att mamma ringde, vi pratade om igår om att dricka kaffe innan hon började jobba. Hoppade in i duschen eftersom jag sov med toning i håret inatt och efter det åkte jag för att hämta henne. Blev en snabb kopp och sen var det dags att köra henne till jobbet. Har gjort mig iordning lite nu och ska alldels strax börja med operation storstädning kök. Diskmaskinen går för fullt och köksluckorna ska få sig en omgång.

Har tänkt åka till farmor och farfar för en fika senare i em. Så bäst att jag sätter fart snart.
Ikväll blir det lugnt i soffan. Bara tv tittande tillsammans med mina älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback