Grejat

Idag var jag vaken med tuppen. Har fortsatt att greja här hemma idag eftersom jag inte hann klart igår, köket och vardagsrummet har fått en förändring då jag bytt plats på mattorna i de rummen. Köket är nu mera mycket ljusare och jag kan inte vara annat än kanon nöjd. Under tiden som jag grejade fick en hårinpackning sitta i, ska bli så skönt att gå till Madelene imorgon och få håret fixat. Det behövs verkligen nu.


Johan var hemma och åt på sin lunch idag eftersom han glömde sin mat. Trevligt med sällskap såhär mitt på dagen. ;P Tyson ligger ju mest och sover och är inte till så mycket sällskap. Haha.

Snart ska jag åka iväg till Maxi då vi behöver handla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback