Givet

När man var yngre var detta en av alla de dagar som alkohol var spikat på schemat. Nu sitter jag här med min coca cola och känner inget som helst sug efter alkohol. Känns som den tiden är förbi, jag ser inte något som helst nöje i alkohol och tycker inte ens det är gott. Konstigt kanske många tycker medan många andra förstår.

Vi har iallafall suttit och kollat på tv, även mamma och Bosse var här en sväng. Dagen har varit slö och gått fort som vanligt, mamma kom hit imorse och åt frukost och efter det åkte vi mot Ö&B och innan vi åkte hem blev det Maxi för att handla. Sen har tiden bara sprungit iväg som vanligt.

Nu känner jag för sängen snart. Är ganska trött men känner mig som en riktigt svensson. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback