Gårdagen

Hann inte rikigt med att skriva något inlägg igår men kommer ett idag istället.

Dagen igår spenderades tillsammans med mormor på esplanaden. Hon skulle titta efter jacka men tydligen så ska man inte ha jacka i vår eftersom det inte fanns några. Dåligt. Vi köte oss iallafall två blusar var på Gina Tricot, super nöjda blev vi båda två.
Blev även middag på max, fy skäms på oss och efter det åkte vi till Rusta och Chili. Super mysig dag tillsammans med mormor.

När jag kom hem hade Johan gjort mat och jag som redan hade ätit men blev ju bara mer till honom. :P När vi var klara åkte vi till Mickis och Nicklas för att fika. Mickis fyllde år i onsdag så var där för att fira henne, Johan hjälpte även Nicklas att koppla om hans ljud till tv som man kan undra hur han tänkt när han kopplade. Haha. Hem till halv 8 och då började matchen och en mindre social pojkvän. Självklart vann HV och en mindre glad Johan. ;P

Vaknade imorse och tidigt var det också. Städade ur en garderob i hallen som vi har jackor i. Jag äger 3 och Johan ungefär 7 men han använder bara 2 men de andra 5 kan vara bra att ha någon gång. Hur som helst så åkte de ner i källaren och istället tänkte jag hänga in lite tröjor där eftersom de bara finns en garderob i sovrummet, dåligt.

Har gjort mig iordning och ska strax in till stan. Men först hämta Mickis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback