Gahhahahah

Städat hela dagen känns det som men utan att ha kommit någon vart, bara vardagsrummet tog 3 timmar. Det var grov städning idag men det ångrar jag djupt att jag började med. Hallen blev halv klar och köket är inte ens  påbörjat, sovrummet är det golvet kvar och datarummet kan jag ha som plan imorgon. Blir så trött på att få plocka hela tiden, kan inte han också bara lära sig att lägga tillbaka sakerna där de hör hemma. Men inte då plock och plock och plock. Glasen samlas i vardagsrummet och i datarummet men sen får man ändå höra på klagandet om att det inte finns några rena glas, undra varför liksom.

Jag är så innerligt jävla trött på de där PS3 nu så snart åker tvn från sovrummet in till datarummet och även hans PS3, sen kan han sitta där inne med stängd dörr och spela bäst fan han vill. Får höra varje gång ja tar upp detta: "Men vadå jag spelar väl inte så ofta" och vad som menas med ofta vet jag inte men varje dag 4 timmar om dagen om inte längre är inte det till att vara mycket? Hjälp till att städa istället, om man är två som bor tillsammans ska inte bara en behöva sköta hemmet, eller??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback