Fortsatt målning

Vaknade imorse och var så himla sugen på att börja med måla men tyvärr var färgen slut och Johan låg och sov. Istället tog jag en dusch och tog god tid på mig när jag gjorde mig iordning. Tillslut vaknade Johan efter allt mitt tjat och vi åkte iväg till Ö&B.

Målningen satte jag igång med direkt när vi kom hem och vid 3 åkte vi till Helene och Björn där de skulle bjudas på fika. Hundarna busade och Tyson orkade knappt gå från bilen när vi kom hem. Johan har nu suttit och läst eftersom han ska på utbildning om truck kort tisdag och onsdag och jag har fortsatt med målning. Imorgon blir det förhoppningsvis klart, de blir så himla ljust och fint. Nästan som nytt. :P

Jag har kommit fram till att bara man ger sig fan på det så går det. Rätt lik min pappa när det gäller sånt här skulle jag tro!

Målningen är slut för idag eftersom de nu måste torka så ikväll får det bli en film och mys i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback