Envis

Vaknade imorse vid 9 och var jätte trött men jag gav mig fan på att jag inte skulle somna om. Tur var väl det för nu har jag fått massa målat i köket och det är enbart den stora och lilla luckan till städskåpet och luckorna över fläkten kvar att måla, sen äntligen är det klart. Nu tycker jag det är sjukt tråkigt att måla men jag ska inte ge mig förens det är klart och städat i köket, då kan jag le och inse hur jäkla bra det blev.
Det som är tråkigt är att vänta medans det torkar så att man kan fortsätta.

Fast finns ju massa annat att göra under tiden. Städ och städ och åter städ. Nu ska jag putsa fönster, det funkar inte att gå och inte ha något att göra. Nej nej.

Jag och Johan har nu kommit överens om att riva fondtapeten i vardagsrummet och istället ha någon annan fin. Just i dessa tillfällen tänker jag: "Vafan pappa, kom tillbaka". Ja han var faktiskt den som brukade fixa detta men finns säkert någon annna snäll jäkel som vill göra det, annars ger jag mig som vanligt bara fan på det och gör det själv. Skam den som ger sig! Envis ska man vara här i livet, annars kommer man då fan inte långt.



Kommentarer
Postat av: madde

å sätta en fondvägg fixar du hur lätt som helst :-D

2010-04-12 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback