Äntligen klar

Idag har jag varit uppe med tuppen för något annat kan man inte kalla det! Johan väckte mig klockan 7, lagom trött gick jag upp och drack kaffe. Kvart i 8 åkte vi, skulle köra honom till GJ maskiner där han ska ta truckkörkort genom jobbet. Ska hämta honom klockan 3 igen.

Jag bestämde mig för att inte somna om när jag kom hem igen, däremot gjorde Tyson det. Jag började måla istället och nu äntligen är det klart, det återstår bara städning av köket eller rättare sagt hela lägenheten. Sånt som måste göras för man vill ju ha det som ett hem och ingen svinstia. :) Ska även passa på att tippen när jag ändå åker förbi sen. Skönt att bli av med all skit. Hihi.

Diskmaskinen går för fullt och om man då kanske ska plocka fram dammsugaren (som förövrigt är min bästa vän enligt många).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback