Ute i sista stund?!?

Förlåt fina vän för att jag skriver så sent idag. Haft fullt upp hela dagen.

Blev en skön sovmorgon imorrse, Johan är jul ledig nu så vi passade på att sova ut. När vi hade gjort oss iordning åkte vi in till stan. Mycket folk, inte bara vi som var ute i sista minuten. Men de sista julklapparna är iallafall fixade och det är skönt. De vi hade kvar var till mamma, Mimmi, Malin, Henrik och Tyson.
Jag och Johan gick lite ensam på stan också, jag skulle köpa en till till honom och även han till mig. Vad det är kan jag inte avslöja förens imorgon då han öppnat dem. :)
Var även en sväng till Elin´s Esplanad, sjukt mycket folk där. Handla på Maxi, tur det inte var lång kö.

När vi kom hem satte vi oss och slog in alla julklappar, mysigt. Lite jul känsla nu. Sen var det dags att börja med maten, mamma och Bosse är här nu och vi har precis ätit tacopaj. Bingolotto är givet varje år kvällen innan. Någon gång måste man vinna kan jag tycka, än har jag inte gjort det. Håll tummarna!

Nu ska jag vara social. Vi hörs imorgon fina du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback