Tvätt | Skärpning

Idag fick man inte vara någon längre sju sovare, är tvättning som står på schemat och jag kan lova er att tävttkorgen var överfull. Hinner nog inte ens med allt denna omgången, får helt enkelt boka en ny tid senare i veckan. Tänkte även städa idag, ska kika om jag har en tak lampa till vardagsrummet. Nu när det är vinter och advent blir det ett mycket mysigare ljus på stjärnorna eller vad man nu har. Hur som helst är det alldels för mörkt där inne, man ser knappt något på kvällarna. Haha. Ska även flytta ut soffan en bit från vägen, vi har två fönster i vardagsrummet och soffan står för ena gardinen vilket gör att den inte hänger snyggt. Tänkte även ta ut ryamattan som ligger där inne och skaka den, samlas så mycket hår efter Tyson där. Ska det hända något så borde jag kanske sätta fart snart.

Och till er som skriver kommentarer till bloggen, skriv gärna vem ni är också. Att vara anonym är för mig bara fegt, våga stå för vem du är. Du som har dina åsikter om mitt dåvarande jobb i Lidköping borde vara där en hel dag (7-24) mitt i sommaren då det är som varmast. Man vill inget hellre än att gå ut i värmen. Sen förstår jag personen jag jobbade hos också, att det blir för varmt för denna. Men som sagt sluta upp med att vara anonym.

Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback