Torsdag.

Tidig morgon idag också, skönt att vakna tidigt. Gick upp vid halv 10, mamma hade ringt så ringde tillbaka till henne. Efter det ringde jag Mimmi för att se om hon var vaken men det var hon då inte, blev ett långt samtal ändå. Hoppas hon kunde somna om efteråt. Haha. Blev en dusch efter samtalen, skönt man piggnar verkligen till. Nu är jag färdig och hamnade här. Tyson och jag var ute på en promenad, jösses jag höll på att halka 5 gånger! Hoppas ingen såg mig. ;P

Ska dricka upp mitt kaffe och sen ta en sväng med dammsugaren. Vi har bytt mat till Tyson och han fäller verkligen något enormt av den nya. Tråkigt men sant. Vi får se det positiva i det istället, den gammla maten gav vi 700 kr för en 15 kg säck, den nya ger vi 200 kr för en 15 kg säck. Plus att han äter den nya utan att man måste stå med honom i köket.

Ska vara inne i stan till klockan 1.
Vaknade imorrse och tänkte, nä fy måste jag verkligen leta fram det dåliga humöret idag. Men inte då, det räckte med att få en del saker förklarat av Mimmi. Nu är det krig. Haha.
När jag kommer hem kanske Mimmi redan har kommit, annars kommer hon nog inte långt efter. :) Kommer bli en mysig helg!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback