Torsdag kväll.

Nu är Mimmi här. Hon sitter vid den bärbara datorn i soffan och jag har precis läst ut min bok. Snacka om vilken bluff, kommer aldrig mer i tycka att Gömda böckerna är bra. Har ni inte läst Sanningen om gömdå så MÅSTE ni göra det. Var blandade känslor om boken.

Vi åt pizza när Mimmi kom. Mumsigt. Varken jag eller Johan orkade laga mat, latmaskar! Tyson och Alice går bättre överens denna gången, sist så var det lite strul eftersom Tyson är så pass mycket större. Men nu går det riktigt bra och dom trigar varandra, Alice skäller för mista lilla i trappan vilket Tyson aldrig gör annars men nu jäklar sätter båda två fart. Haha. De ligger nu i soffan och sover båda två. Skönt att Tyson inser själv att han är för stor, Alice vill jätte gärna busa med honom men han inser att det inte går. Hon vänder gärna upp rumpan framför honom vilket han tycker är jätte roligt, han är ju kille liksom. Skulle bli en rolig blandras på de två, jag har valt att inte kastrera honom eftersom han redan är så pass lugn och go och gör det kanske det får värsta omvändningen, onödigt.


Johan har fått över till Chim. De skulle visst kolla film. Jag ska sätta mig och kika på PH och Mimmi grejar med sin blogg. När PH är slut ska vi åka in till Shell, busväder ute verkligen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback