Tidig morgon

Idag blev det då ingen sovmorgon för min del.
Klockan 10 ska jag vara på arbetsförmedlingen, ska på möta där. Det skulle vara klart vid 12. Undra vad det har att prata om så länge, hoppas verkligen att min Alfa kassa kommer igång snart. Första utbetalningen denna månaden är imorgon, skulle vara perfekt om pengarna kom då så man kunde köpa julklappar. Andra utbetalningen var den 22, blir lite körigt då om man ska köpa julklappar men som tur är börjar Johan sin jul ledighet då.

Har suttit och pratat med min mamma i telefonen nu. Skönt att kunna prata av sig.
Som jag skrev igår så var det bara Mimmi som visste men nu vet även mamma. Skönt att även hon förstod.

Kommer vara upptagen hela dagen.
I em blir det städningen så det är snyggt när Mimmi kommer imorgon.
Nu ska jag äta frukost så magen slutar skrika, efter det måste jag väcka min hund så vi kan gå en promenad. Sen blir det de där roliga man får göra på vintern, skrappa bilrutorna. Jag skulle hellre åka buss än att göra det, jag har inte åkt buss alls sen jag fick mitt körkort för 2½ år sedan. Johan har gjort det några gånger och det har verkligen blivit otroligt jävla dyrt, billigare att åka bil. Skönt att Johan snart kan ta sitt körkort igen och skönt för mig som slipper köra hela tiden. :) Hoppas bara att han lärde sig av sitt misstag och är laglig i trafiken. Haha.

Nu dags att sätta lite fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback