Tiden försvinner.

Så har även denna dagen rusat iväg.
När jag vaknade imorrse kände jag att detta skulle bli en lååååång dag men så fel jag hade. När jag kom hem från arbetsförmedlingen tog jag tag i städningen (då går tiden väldigt fort). När städningen äntligen var gjord var det dags att börja med maten, det tog en stund och magen var mycket tacksam efteråt. Hade lovat Johan att vi skulle köpa julskinka idag så vi kastade oss iväg till Kvantum, tur det bara är jul en gång om året för skinkan är verkligen dyr. Blev i alla fall en färdig kokt som det bara var att gratinera 10 minuter. Mamma kom hit och åt skink smörgås med oss, hon och Johan drack även glögg. Därför luktar det verkligen illa här hemma nu. Mamma åkte hem vid halv 9 och jag satte mig och läste igenom pappren som jag fått från arbetsförmedlingen, kul att man fattar mycket. :P Vid 9 började och PH och det var ju givet. Vet inte varför jag följer det men är väl i brist på annat. Haha. Nu har jag legat i soffan och läst min bok, tänkte bli klar med den tills imorgon så Mimmi kan få låna den. Det är livs farligt att ge mig en bok, när jag väll har börjat kan jag inte sluta. Spännande till hundra!

Ska strax krypa ner i sängen och somna skönt. Imorgon ringer klockan halv 10.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback