Stan

Idag har jag varit riktigt dålig på att skriva men har inte hunnit med.

På fm idag har jag ringt och bråkat med försäkringskassan men det löste sig till slut och tur var väl det.
Nu håller jag tummarna på att mina pengar kommer i januari, man blir ganska låst utan pengar.

Vid 3 kom mamma och Bosse och hämtade oss.
Vi åkte och kikade lite på elgiganten och Johan köpte sig äntligen sitt PS3. Nu är frågan vad nästa grej är han kommer tjata om. Haha. Och jag kommer nog inte se honom speciellt mycket nu på några dagar.
Efter elgiganten åkte vi vidare till stan. Mamma skulle kika på H&M och Johan och Bosse gick och tittade på spel, självklart blev det inga bilspel och inga tjejspel heller. Men Johan har lovat mig guitar hero när pengarna kommer, då kan ni ju räkna med att jag kommer spela.


Ingen handla något speciellt i stan, jag köpte 4 par trosor eftersom nästan alla mina har blivit förstora och det blev även ett naglack.
Innan vi åkte hem tog vi oss en fika.

Efter stan blev det affären, hämtade ut mina paket som kommit. Äntligen har mina väggord kommit och även förstoringen på Tyson. Lägger upp bilder senare när jag satt upp detta.

Ikväll ska jag baka. Helene var här och lämnade receptet förut och nu tror jag att vi har det Mimmi.
Återkommer senare om det är rätt eller inte.

Hej på en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback