Städningen klar.

Städningen är nästan klar.
Nu får vi se hur mycket man behöver göra imorgon på dagen. Imorgon kväll är det Bingolotto som gäller, tittar bara på det en gång om året och det är dagen före julafton. Är en tradition sen flera år tillbaka. Mamma och Bosse ska spela med oss imorgon, hoppas man vinner något. Haha.

Har varit iväg till Kvantum för att handla lite. Mycket folk men lite vid kassan, skönt det. Värsta som finns är att stå i kö för det ska alltid vara någon som krånglar. Tyson fick följa med mig, han verkligen älskar att åka bil och speciellt när han får sitta i fram. Ja ibland får man allt ge med sig.


Johan är inte hemma, han åkte med Micke in till stan förut. Hade klippt tid idag men antar att han snart kommer hem, ser ut som han inte hann byta om. Ikväll ska han till Micke så jag och Tyson ska bara mysa för oss själva. Man måste ha lite egen tid ibland.
Börjar bli ganska hungrig så vi får väl se vad det blir för mat idag. Är inte speciellt sugen på att laga något, känner att jag inte har någon ork till det alls idag.

Allt känns just nu upp och ner och jag vet inte hur det blir heller. Jobbig känsla, har känt såhär förut men inte i detta. Alla har väl kriser, hoppas på att det är borta lika fort som de kom. Vill skrika rakt ut, få dom att försvinna men det hjälper inte. Tvång Tvång Tvång. Borde koppla av i ett bad senare.

Återkommer strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback