Städ.

Städningen är i full gång. Ska strax börja med maten, idag blir det torsk med frysta grönsaker. Johan har fått för sig att köpa julskinka och glögg så vi ska väl iväg och handla sen. Julskinka är gott men glöggen kan kvitta, det är inte min stora favorit direkt.

Förstår inte riktigt att så fort man städat klart och ställt in dammsugaren börjar Tyson äta. Han kan inte stå över sin matskål och äta heller utan han bär runt maten i munnen i hela lägenheten tills han hittar en bra ställe och sen börjar tugga, smular ju en del som sagt. Haha. Så idag tänker jag inte ställa in dammsugaren för ens ikväll, antar att man får städa efter honom sen.

Imorn kommer Mimmi hit och som jag längtar. Kommer bli en underbar helg.
Ska nog köpa julklappar också, jag och Johan har redan börjat men har en del kvar. Känns skönt att veta vad man ska köpa till alla så man slipper springa på stan i onödan. Så himla jobbigt innan jul när man ska till stan, massa folk över allt som inte vet vart det ska. Sånt blir jag galen på. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback