Söndag.

Idag blev en riktigt lång och skön sovmorgon. Så skönt som jag har sovit inatt kommer jag inte ens ihåg när jag gjorde sist. Hoppas det blir flera såna framöver, behöver verkligen denna sköna sömn.

Medans Johan gick ut med Tyson låg jag kvar i sängen, underbart skönt. Mimmi låg och läste och Alice busade med mig i sängen. En helt perfekt morgon med andra ord. Jag har duschat Tyson nu på fm, det behövdes verkligen. Nu är han lika vit som snön, tur han har svarta fläckar också.
Just nu är det städning igen, man märker verkligen en skillnad på en och två hundar. Men det är bara mysigt så jag kan gärna städa. Hihi. Johan står i duschen och Mimmi sover på sovan med Alice. Tyson gick och la sig i sängen. Mamma och Bosse skulle komma hit senare och fika, vi har ju inte hunnit träffa mamma något nästan. Hon har jobbat och vi har gjort annat. Jag och Mimmi ska även iväg till Kvantum senare, jag behöver köpa tvättmedel, behöver nog handla lite annat också.

Nu ska jag fortsätta med städningen i datarummet.
Vi hörs senare. <3

Jag ska försöka lägga ut en film här sen om när Tyson gärna vill vara i centrum. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback