Snart 2010

Nu är det inte långt kvar tills år 2009 är över och istället tar 2010 över!!!

Jag, Johan och Tyson har inte gjort något ikväll och det har varit jätte skönt.
Ingen av oss har tidigare varken haft orken eller lusten att tänka på vad vi ska göra en dag som denna. Men huvudsaken för oss är att vi får vara tillsammans, det är de vi tycker är viktigast.

Klockan 1 ska jag åka in till stan igen för att hämta mamma och de andra.
Skönt att det inte blir så sent, jag är ganska slö idag. Får bli sängen efter stan.

Nu trappas det ner mer och mer på rökandet, aldrig mer ska jag gå och köpa ett cigg paket till mig själv!
Jag känner mig motiverad till detta nu och det är ett stort plus.
Ingen kan någonsin tvinga mig till att sluta, bara jag själv kan det!

Ha det gott och ta hand om varandra de minutrarna som är kvar av 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback