Segisar

Kväll blev inte riktigt som planerat. Tidagare på dagen var vi alla på fest humör och längtade så efter denna kväll men nu känns det inget vidare. Vi bestämde oss för att inte gå ut ikväll iallafall men däremot dricker vi lite hemma, ganska skönt faktist. Johan´s kompis Benny är även här och även Mimmi´s och min kompis Sanna. De andra sitter just nu i soffan, film visning för Henrik. Tro det eller ej men han har ALDRIG sett Smala Sussie, är inte det ett måste då?!? Tyvärr tycker han att vi pratar himla konstigt och förstår inte så mycket och verkligen inte det roliga i filmen. Haha.

Jag börjar verkligen bli trött nu, gick nog upp för tidigt imorrse. Imorgon ska vi alla upp tidigt, ska in till stan och kika lite. Mimmi skulle kolla om det gick och korta av armbandet på hennes klocka och Henrik och Johan ville kika mellandags rean på elgiganten. Själv ska jag kika efter ett par jeans, de köpte för farmor och farfars julklappspeng är verkligen för stora nu. Tråkigt men sant. Jag tror faktist att jag kommer köpa ett par likadana när pengarna kommer, älskar verkligen dessa byxor.

Ska gå och vara social igen men först bädda ner bäddsoffan. Tror jag kommer somna på min älskling. ;)

Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback