Nyårs planer?

Vad har ni för planer inför imorgon kära vänner?
Vi har inget bestämt och det är bara skönt tycker jag. Om det inte dyker upp något imorgon under dagen har vi tänkt att bara vara hemma och äta något gott. Vi ska iallafall inte åka någonstans eftersom jag inte vill lämna Tyson själv, man vet aldrig med raketer och så. Det har inte varit något idag när det skjutit men man kan aldrig veta och imorgon lär det vara betydligt mycket mera.
Jag ha iallafall en sak inplanerat och det är att inte dricka och istället vara chafför, jag ska köra mamma, Bosse, Benny och Berit till några vänner och jag sa att jag även kunde hämta dem. Man vet  själv hur det är att vänta på taxi i hundra år på nyår.

JAG HAR HITTAT RECEPTET, DET JAG FICK AV HELENE VAR PRECIS DET VI HAR MENAT. MUMS.
- Ni kan ju gissa vad jag sitter och gör nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback