Ny start.

Startar en ny blogg. Den gammla var så många ovärda som läser, såna som absolut bara är ute efter skvaller. Tråkigt men sant. Är i gång för fullt idag, bakar bröd just nu. Igår blev det bullar, vad gör man inte för att få dagarna att gå lite snabbare. Haha. Ska strax börja med maten här, men kycklingen är frysen än. Mår inget bra alls idag, känns som en sjukdom är på väg. Fryser som bara den, feber kanske. Hoppas bara inte svinet har kommit, jag har inte tagit sprutan än. Säkert blir jag sjuk nu bara för att jag och mamma pratade om det igår, om att vi inte hade varit det på länge (peppar peppar ta i trä).
Är det någon mer än jag som tycker att tiden går för fort? Tycker inte det var alls längesen det var januari, då jag och Mimmi var i Nya Zeeland. Nu är det redan december och bara två veckor kvar till jul, herregud vart tar tiden vägen igentligen?
Dags att börja med maten, magen börjar skrika efter mat nu.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag följer med spänning ;)

2009-12-10 @ 16:15:39
URL: http://mimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback